Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2009

Τρικιτρικιτρό!

Μέσα στο μανίκι σου γυρνώ και κάνω βόλτες!
Τρίκι τρίκι τρόκι,τρίκιτρικιτρό!

Κάτω απ' τα παπλώματα σου εγώ και σε τσιμπώ!
Τρίκι τρίκι τρόκι,τρίκιτρικιτρό!

Απ' την τσεπούλα του πουκάμισου,σου λύνω την γραβάτα!
Τρίκι τρίκι τρόκι,τρίκιτρικιτρό!

Μέσα στο παπούτσι σου την κάλτσα σου τρυπώ!
Τρίκι τρίκι τρόκι,τρίκιτρικιτρό!

Πίσω στη πλατούλα σου εγώ είμαι τριγυρνώ!
Τρίκι τρίκι τρόκι,τρίκιτρικιτρό!

Μέσα στο κασετοφωνάκι σου παράσιτα γεννώ!
Τρίκι τρίκι τρόκι,τρίκιτρικιτρό!

Μπερδέυω τα κορδόνια σου,πέφτεις και γελώ!
Τρίκι τρίκι τρόκι,τρίκιτρικιτρό!

Μέσα απ' το χεράκι σου,σου ρίχνω τον καφέ!
Τρίκι τρίκι τρόκι,τρίκιτρικιτρό!

Τις νύχτες το σεντονάκι σου,εγώ το πιτσιλώ!
Τρίκι τρίκι τρόκι,τρίκιτρικιτρό!

Χωρώ στο κινητάκι σου,το σήμα σου χαλώ!
Τρίκι τρίκι τρόκι,τρίκιτρικιτρό!

Το άσπρο σου το φόρεμα,πάντα το λερώνω γω!
Τρίκι τρίκι τρόκι,τρίκιτρικιτρό!

Τα νέα καλλυντικά σου, στην τσάντα τα μπερδεύω εγώ!
Τρίκι τρίκι τρόκι,τρίκιτρικιτρό!

Τα ρούχα στο πλυντήριο,ποιος θαρρείς τ' αποχρωμιάζει;
Τρίκι τρίκι τρόκι,τρίκιτρικιτρό!

Την τρυπούλα στο καλσόν σου την ανοίγει όχι άλλος μα εγώ!
Τρίκι τρίκι τρόκι,τρίκιτρικιτρό!

Την ζάχαρη σ' αλάτι την μεταμορφώνω εγώ!
Τρίκι τρίκι τρόκι,τρίκιτρικιτρό!

Όλων την ζωούλα σας λίγο τυραννώ εγώ!
Τρίκι τρίκι τρόκι,τρίκιτρικιτρό!

Όλων τα μπλεξίματα τα κανονίζω πάντα εγώ!
Τρίκι τρίκι τρόκι,τρίκιτρικιτρό!

Και το μωρό που κλαίει τα βράδια,εγώ κι αν το τσιγκλώ!
Τρίκι τρίκι τρόκι,τρίκιτρικιτρό!

Δεν υπάρχουν σχόλια: