Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2009

Η μπαλάντα του Φαταούλα

Η κοιλιά μου είναι αχόρταγη γεμίζει και γεμίζει
και όλο που γεμίζει όλο άδεια την νομίζω!
Θέλω τα πάντα να γευτώ να τα καταβροχθίσω,
τα μήλα και τα μπρόκολα,τ' αυγά και τα πεπόνια!

Όλα και όλα όλα κι όλαλα!

Δεν χορταίνω να μασάω όλα τα φαγητά του κόσμου,
όλα τα φαγητά της γης δεν χορταίνω να μασάω!
Φέρτε μου μπιφτέκια και τα χόρτα τα δικά μου,τα πατέ
και τα ραβιόλια,το ζαμπόν και τα σαλάμια!

Όλα και όλα όλα κι όλαλα!

Όλα τα θέλω να τα φάω,όλα και όλα να τα γευτώ,
απ' τη Γαλλία ως το Μεξικό,απ' το Θιβέτ ως το Γαλάτσι!
Αυτά τα εκλέρ στη γυάλα κοιτώ και τα λιμπίζομαι,
τις φλογέρες και τις πάστες,τις τρούφες και τα μούσμουλα!

Όλα και όλα όλα κι όλαλα!

Ακονίζω τα μαχαίρια μου,τα πιρούνια μου γυαλίζω,
να βγω περίπατο στα πιάτα να τ' αδειάσω τα κουτά!
Αχ τα λεμονάτα τα κοτόπουλα,τα ροσμπίφ και τα λαζάνια,
αχ τα όμορφα τα σνίτσελ αγκαλιά με τον πουρέ!

Όλα και όλα όλα κι όλαλα!

Αχ οι φραουλίτσες...

Όλα και όλα όλα κι όλαλα!

Αχ τα λαχανάκια...

Όλα και όλα όλα κι όλαλα!

Αχ και οι παπαρδέλες...

Όλα και όλα όλα κι όλαλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: